27
Τετ, Νοε

Covid19: Επικοινωνία, κατ' εξαίρεση | Σειρά podcasts : Λ. Τσενέ w Κ. Μπένου και Μ. Τσένου

Τη Δευτέρα 4 Μαΐου 2020, στο πέμπτο επεισόδιο του κύκλου συζητήσεων με ειδικό τίτλο «H Ψηφιακή Επικοινωνία στην εποχή του COVID-19: προκλήσεις και ευκαιρίες» της Σειράς «Covid19: Επικοινωνία, κατ' εξαίρεση», η Λήδα Τσενέ, Σύμβουλος Επικοινωνίας και διδάσκουσα στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του ΑΠΚΥ συζητά με την Κασσιανή Μπένου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) και την Μαρίνα Τσέκου, Επιμελήτρια Εκπαίδευσης στο ΕΜΣΤ, για την επίδραση του COVID-19 στον χώρο του πολιτισμού.

Πώς παραμένουν ενεργοί οι πολιτιστικοί χώροι; Ποια είναι τα βήματα που θα ακολουθήσουν την επόμενη ημέρα της κρίσης;Τι αλλάζει στον τρόπο παραγωγής και κατανάλωσης της πολιτιστικής εμπειρίας;

Παρακολουθήστε ζωντανά στις 20:00, αφού συνδεθείτε στο εργαλείο Blackboard Ultra στον σύνδεσμο: https://bit.ly/2yjRhUg


Η κάθε συζήτηση αναρτάται σε μορφή video podcasts μέσω των YouTube Channels του ΑΠΚΥ και του περιοδικού «δημοσιογραφία». Η σειρά συζητήσεων «COVID19: Επικοινωνία, κατ’ εξαίρεση» με επιστήμονες και επαγγελματίες της επικοινωνίας και δημοσιογραφίας, οργανώνεται από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του ΑΠΚΥ και το περιοδικό «δημοσιογραφία», στο πλαίσιο των απροσδόκητων δεδομένων που έφερε στη ζωή μας ο νέος κορονοϊός Covid-19.


Βιογραφικά συντελεστών

Λήδα Τσενέ

Είναι Διδάκτωρ Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στα social media και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Από το 2008 συνεργάζεται με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου ως ερευνήτρια και διδάσκουσα. Aπό το 2012 διδάσκει στο ΜΠΣ «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Από το 2013 συνεργάζεται ως διδάσκουσα με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, ενώ από το 2012 συντονίζει δύο διαδυκτιακά σεμιναρία στην Ελληνοαμερικανική Ένωση με θέμα τις νέες τεχνολογίες και την πολιτιστική επιχειρηματικότητα. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και σύμβουλος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και επικοινωνίας, ενώ από το 2005 είναι Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της Comicdom Press και από το 2015 founder της Athens Comics Library. Συνεργάζεται με το Impact Hub Athens ως Communication Strategist και Business Development Consultant. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και επιστημονικές εργασίες στην περιοχή των ψηφιακών Μέσων, της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας, των comics και της πολιτιστικής διαχείρισης.

Κασσιανή Μπένου

Υπεύθυνη του Γραφείου Επικοινωνίας, Προβολής, Χορηγιών και Υποδοχής του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ). Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πραγματοποίησε τις Μεταπτυχιακές της σπουδές με υποτροφία στις «Τέχνες και Πολιτιστική Διαχείριση» στο Pratt Institute της Νέας Υόρκης. Στη ΝΥ υλοποίησε πρακτική άσκηση σε σημαντικά μουσεία και οργανισμούς, ενώ παράλληλα αρθρογραφούσε για το περιοδικό OZON. Ήταν παρουσιάστρια και συντάκτρια της νεανικής εκπομπής «Πανδαιμόνιο», που προβλήθηκε από την ΕΤ1 (2002-2003). Είναι ιδρυτικό Μέλος της Κίνησης Πολιτών «Διάζωμα», με στόχο την προστασία και την ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων της Ελλάδας.

Μαρίνα Τσέκου

Επιμελήτρια Εκπαίδευσης στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) με κύρια αρμοδιότητά της τον σχεδιασμό, τη συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού (https://www.emst.gr/training/ekpedevtiko-yliko) και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και για ομάδες ενηλίκων. Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά και εκδόσεις και έχει παρουσιάσει τη μέθοδο και τους στόχους των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΕΜΣΤ σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το 2009 είναι υπεύθυνη του προγράμματος ΕΜΣΤ Χωρίς Σύνορα, το οποίο αποσκοπεί στην ισότιμη πρόσβαση στον πολιτισμό μέσω εκθέσεων, εκδηλώσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ειδικά σχεδιασμένων για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Το εν λόγω πρόγραμμα βραβεύθηκε από το ICOM - CECA το 2012, ως ένα από τα δέκα καλύτερα προγράμματα που εφαρμόζονται σε μουσεία διεθνώς. Τα τελευταία τρία χρόνια συνεργάζεται με την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας για τη διδασκαλία του μαθήματος «Μουσεία Σύγχρονης Τέχνης και Εκπαίδευση» και με το Βρετανικό Συμβούλιο, στο πλαίσιο του προγράμματος Transforming Future Museum, ως εκπαιδεύτρια στo αντικείμενο «Ανάπτυξη Κοινού».