26
Τρι, Νοε

Σεμινάριο με θέμα «Αλγοριθμική Διαφάνεια και ο ρόλος της Εκπαίδευσης» διοργανώνουν το ΑΠΚΥ και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

 

 

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για επένδυση στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση και τη σημασία οι εκπαιδευτικοί –και εν γένει οι πολίτες– να αποκτήσουν δεξιότητες ψηφιακής εγγραμματοσύνης (digital literacy), το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) διοργανώνουν σεμινάριο, υπό τη μορφή διαδραστικού εργαστηρίου, με θέμα «Αλγοριθμική Διαφάνεια και ο ρόλος της Εκπαίδευσης». Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και θα πραγματοποιηθεί στις 17 και 24 Οκτωβρίου (09:00 – 12:00) στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) στη Λευκωσία και στις 31 Οκτωβρίου 2020 (09:00 – 12:00) στο παράρτημα του ΠΙ στη Λεμεσό. Η θεματολογία του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη σημασία των αλγορίθμων και πώς η χρήση τους καθορίζει επιλογές στις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις εκπαιδευτικές και κοινωνικές διατάσεις της αλγοριθμικής διαφάνειας, αλγοριθμικές διαδικασίες που προκύπτουν από τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης στη χρήση εργαλείων αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο.

Εισηγητές στο σεμινάριο, το οποίο διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Ερευνητικού Κέντρου Αλγοριθμικής Διαφάνειας (Cyprus Center for Algorithmic Transparency - CyCAT), με έδρα το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου και με επικεφαλής την Επίκουρη Καθηγήτρια Jahna Otterbacher, είναι ο Μιχαλίνος Ζεμπύλας, Καθηγητής στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» του ΑΠΚΥ και η Μιράντα Χρίστου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες και να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής στον ιστοχώρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi-eggrafes.ac.cy) (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας). Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.