26
Τρι, Νοε

“PLAY”: Ένας εικονικός κόσμος ανοιχτός σε φοιτητές. Δήλωσε συμμετοχή

 

 

 

 

 

“PLAY”: Ένας εικονικός κόσμος για να παίξεις (Play), να μάθεις (Learn) και να καταπολεμήσεις το άγχος (AnxietY), το οποίο σχετίζεται ευρύτερα με τη ζωή και τις σπουδές σου στο Πανεπιστήμιο. Το άγχος να συνεργαστείς, να μελετήσεις, να δώσεις εξετάσεις και να ολοκληρώσεις τις σπουδές σου, επηρεάζει την ψυχολογία σου.

Μπες στο παιγνίδι, σε ένα εικονικό πανεπιστημιακό περιβάλλον, δημιούργησε την ανώνυμη ψηφιακή απεικόνιση του εαυτού σου (avatar), επικοινώνησε με άλλους ανώνυμους παίκτες και παίξε ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, που δημιουργήθηκε ειδικά για εσένα στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου «PLAY: Play, Learn, fight back AnxietY», στο οποίο συμμετέχει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ).

Μετά το παιγνίδι θα μπορείς να κάνεις δυο πράγματα: α) να απαντήσεις, υποχρεωτικά, σε ένα σύντομο ψηφιακό ερωτηματολόγιο για να γίνει το παιχνίδι καλύτερο, και β) να έχεις μια εικονική συνεδρία μιας ώρας (προαιρετικά) μέσα στο εικονικό περιβάλλον με έναν ψυχολόγο.

Για συμμετοχή στο παιγνίδι εκδήλωσε ενδιαφέρον μέχρι και τις 10 Μαρτίου 2021 στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., αποστέλλοντας ονοματεπώνυμο, πανεπιστήμιο, έτος σπουδών, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) και τηλέφωνο επικοινωνίας.


Το έργο «PLAY» χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Erasmus+ (δράση: Στρατηγικές Συμπράξεις) και το συντονίζει το Πανεπιστήμιο Πατρών. Στην κοινοπραξία υλοποίησής του συμμετέχουν ως εταίροι, πέραν του ΑΠΚΥ, οι εξής φορείς: η εταιρία OptionsNet στην Πάτρα, το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Παιδικής Εκπαίδευσης και Ψυχολογίας (ICEP Europe) στην Ιρλανδία και το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο ISMAI στην Πορτογαλία.

Περισσότερα για το έργο στο FLYER και στον ιστοχώρο του: http://play2fightanxiety.eu

 

 

Annotation 2020 04 03 162246 1200x624