26
Τρι, Νοε

«Journalism and Digital Content in Emerging Media Markets» σε συνεπιμέλεια της Αναπλ. Καθηγ. Σοφίας Ιορδανίδου

Ποιες οι αντιλήψεις των δημοσιογράφων για τις αναδυόμενες αγορές των Μέσων ενημέρωσης στον ψηφιακό κόσμο; Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ψηφιακή δημοσιογραφία και ποια η επιρροή των ψηφιακών Μέσων στο κοινό και στον δημόσιο διάλογο; Ο νέος συλλογικός τόμος «Journalism and Digital Content in Emerging Media Markets» πραγματεύεται τα παραπάνω ζητήματα και τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής για τη δημοσιογραφία σε συνεπιμέλεια της Σοφίας Ιορδανίδου, Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Επικοινωνίας και Νέας Δημοσιογραφίας στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, του Nael Jebril, Αναπληρωτή Καθηγητή στο Doha Institute for Graduate Studies, και του Εμμανουήλ Τάκα, επικεφαλής του Τμήματος Ψυχολογίας στο City Unity College Athens. Ο τόμος κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Palgrave Macmillan Cham.   

Το βιβλίο, αποτέλεσμα του Συνεδρίου «Media, Polis, Agora» του Σεπτεμβρίου 2018, στη Θεσσαλονίκη, από το οποίο προήλθε μεγάλο μέρος των συνεισφορών του τόμου, εξετάζει κριτικά τις βασικές προκλήσεις της ψηφιακής εποχής και τις επιπτώσεις τους στη δημοσιογραφική πρακτική και στον δημόσιο διάλογο στις αναδυόμενες αγορές των Μέσων ενημέρωσης. Επικεντρώνεται συγκεκριμένα σε χώρες της Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης και εξετάζει περιπτώσεις όπου οι αγορές των Μέσων ενημέρωσης αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες τεχνικές και οργανωτικές προκλήσεις.

 

 

JournalismMediaMarkets Iordanidou BookCover