26
Τρι, Νοε

ΠΔΕ202: Αρχές Μάρκετινγκ

  • Κωδικός / Course Code: ΠΔΕ202
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment: Διαδραστικές δραστηριότητες: 10% 2 εργασίες: 30% Τελική εξέταση: 60%
  • Διάρκεια Φοίτησης/ Length of Study: Εξαμηνιαία (χειμερινό) / Semi-annual (fall)
  • Κόστος/ Tuition Fees: 350 ευρώ
  • Επίπεδο Σπουδών/ Level: Προπτυχιακό/ Undergraduate

Σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη, όλο και πιο ψηφιακή και κοινωνικά συνδεδεμένη αγορά, είναι πιο ζωτικής σημασίας από ποτέ για τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν σημαντικές συνδέσεις με τους πελάτες τους. Η Θεματική Ενότητα "ΠΔΕ202 - Aρχές Μάρκετινγκ" βοηθά τους φοιτητές να ελέγξουν τη σημερινή βασική πρόκληση μάρκετινγκ: να δημιουργήσουν ζωντανές, διαδραστικές κοινότητες καταναλωτών που καθιστούν τα προϊόντα και τα εμπορικά σήματα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής τους ζωής.

Για να βοηθήσουν τους φοιτητές να κατανοήσουν πώς να δημιουργήσουν αξία και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πελάτες, παρουσιάζονται θεμελιώδεις πληροφορίες του μάρκετινγκ μέσα σε ένα καινοτόμο πλαίσιο πελατειακής αξίας αντικατοπτρίζοντας τις σημαντικότερες τάσεις που επηρεάζουν το σύγχρονο μάρκετινγκ, με νέες ψηφιακές τεχνολογίες για να μεγιστοποιήσουν τη δέσμευση των πελατών και την αφοσίωσή τους.