26
Τρι, Νοε

ΜΔΕ615: Ψηφιακό Μάρκετινγκ

  • Κωδικός / Course Code: ΜΔΕ615
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    2 Γραπτές Εργασίες (40%), Διαδραστικές Δραστηριότητες (10%) και Τελική Εξέταση (50%)

  • Διάρκεια Φοίτησης/ Length of Study: Εξαμηνιαία (χειμερινό) / Semi-annual (fall)
  • Κόστος/ Tuition Fees: 650 ευρώ
  • Επίπεδο Σπουδών/ Level: Μεταπτυχιακό/ Postgraduate

Η Θεματική Ενότητα MΔΕ615 «Ψηφιακό Μάρκετινγκ» αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σχετικά με πτυχές της χρήσης του Διαδικτύου, των ψηφιακών μέσων και της τεχνολογίας μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων του ολοκληρωμένου πολυκαναλικού μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη, εφαρμογή και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ παράλληλα με τη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή αποτελούν τα δύο πιο κεντρικά σημεία της Θεματικής Ενότητας. Η Θεματική Ενότητα καλύπτει τόσο τα τρέχοντα ακαδημαϊκά ευρήματα όσο και τις αναδυόμενες επιχειρηματικές πρακτικές στο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ.